Een greep uit ons opleidings-, advies en consultancy-aanbod

CARU is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het aanbieden van interne opleidingen , advies en begeleiding via consultancy-diensten aan zowel overheidsinstellingen als studiebureaus en ondernemingen uit de private sector.

INFO  MASTERCLASS 2026


CARU MASTERCLASS MAART 2026

                 PART 1 PROFESSIONAL DEVELOPMENT                          PUBLIC MARKET OFFICER


UW BESTEKKEN PERFORMANT AANGEPAST AAN DE EVOLUTIE VAN WETGEVING, RECHTSPRAAK en DOCTRINE"


  op drie locaties 

DINSDAG 10 MAART 26 HASSELT HOLIDAY INN

DONDERDAG 12 MAART GENT  VANDER VALK ARENA

DONDERDAG 19 MAART VANDER VALK MECHELEN

 GENT  VANDERVALK

Kostprijs 275 euro all Inn per sessie

koffie en frisdranken versnaperingen bij ontvangst, en tijdens de  voormiddag en namiddagpauze 

lunch met warm en koud buffet 
u ontvangt als deelnemer tevens ons ingebonden handboek met ca. 200 blz. toelichting over de behandelde onderwerpen en handige  aangepaste bestekclausules op USB in Word Format


INSCHRIJVEN KAN  VIA DE CONTACTMAIL op de volgende contact pagina of rechtstreekse mail aan info@caru-commv.be

Programma een inschrijvingsformulier vindt u in de toegevoegde nieuwsbrief met tevens een overzicht van de opvolgende masterclass seminaries op de drie locaties


FLASH BASISOPLEIDING  bestemd voor alle medewerkers ban de aanbestedende diensten

met mogelijk aansluitend een programma rond selectie- en gunning criteria en de opmaak van een bestek met bijzondere uitwerking voor raamovereenkomsten in samenwerking

  • Flash basisopleiding: volledige regelgeving overheidsopdrachten in haar essentie.
    Een tweedelige opleiding van in totaal zes uur die uw medewerkers een overzicht geeft van de wetgeving, belangrijke principes, verschillende procedures en plaatsingsmodaliteiten van overheidsopdrachten. Kostprijs: € 600 incl. btw, excl. verplaatsingskosten, ongeacht aantal deelnemers. 
  • Slide title

    Write your caption here
    Button
  • Selectiecriteria zijn geen formaliteit.
    Een tweedelige sessie van in totaal zes uur die u handige tools biedt om de juiste opdrachtnemer te kiezen. Praktijk voorbeelden van selectiecriteria ter ondersteuning van een keuze , die meer zijn dan de standaard gekopieerde vereisten welke zonder resultaat op heden gangbaar zijn Kostprijs: € 600 incl. btw, excl. verplaatsingskosten, ongeacht aantal deelnemers.
  • Gunningcriteria: concrete formulering, weging en evaluatie, afdwingbaarheid van uw eisen.
    Tijdens deze tweedelige sessie van in totaal zes uur leert u hoe u afdwingbare gunningcriteria kan opstellen waarmee je de  kwaliteit van de ingediende offertes kan controleren en de naleving ervan tijdens de uitvoeringen kan afdwingen.
  • Ongewijzigde Kostprijs: € 600 incl. btw, excl. verplaatsingskosten, ongeacht aantal deelnemers.

Bestek opstellen, raamovereenkomsten en delegatiemogelijkheden

Een performant uitgewerkt bestek vermijdt uitvoeringsproblemen

Een tweedaagse opleiding die u leert hoe u een goed voorbereid bestek kunt opstellen met voorbeeldteksten van nuttige clausules en tips om uitvoeringsproblemen te voorkomen. Kostprijs: € 1.200 incl. btw, excl. verplaatsingskosten, ongeacht aantal deelnemers.

  • Slide title

    Write your caption here
    Button

Langere termijnvisie via raamovereenkomsten

Leer hoe u interne delegatie van bevoegdheden kunt gebruiken om aankoopprocessen via overheidsopdrachten te stroomlijnen, met focus op mogelijkheden, besluitvorming en efficiëntiestrategieën. Kostprijs: € 600 incl. btw, excl. verplaatsingskosten, ongeacht aantal deelnemers.

Delegatiemogelijkheden voor eenvoudiger aankoopproces

De opleiding behandelt de mogelijkheden van interne delegatie van bevoegdheden om aankoopprocessen via overheidsopdrachten sneller en administratief minder belastend te organiseren. Kostprijs: € 600 inclusief btw, excl. verplaatsingskosten, ongeacht aantal deelnemers.

Klaar om uw professionele vaardigheden te ontwikkelen?

Neem vandaag nog contact op en kom meer te weten over onze opleidingen om zo uw carrièredoelen te bereiken.

info@caru.commv.be